Barnaktiviteter på slottet

Idag blev de en heldag i stan! :) Barn aktiviteter på slottet med massa riddare och prinsessor, dom fäktades, pyssel, väldigt sött godis och så hästen man åkte på! Lite tragiskt att jag bott i Kalmar hela mitt liv men aldrig riktigt varit inne i hela slottet. Fanns massa spännande jag aldrig sett! :) Men sen renoverar dom ju hela tiden så kan ju vara så att jag varit där inne någon gång när jag va pytte liten men inte kommer ihåg pga all renovering. ;) Hur som helst så uppskattades de av både barnen och mig. Vi gick även på muren runt hela slottet och såg alla fängelsehålor, kanoner och kanonkulor som satt fast inne i väggarna! Sen blev de mat.. På mc Donalds så klart, barnens önskemål och så fika i parken! :) När vi kom hem va barnen lika trötta som jag! 










Mina två små, Vardag | |
Upp